איך עובדות רשתות גלילה

הרשת שמגינה עלינו מפני מעופפים
את המעופפים כולנו מכירים ולמרות שאין קטגוריה כזו בעולם החי, יש קטגוריה כזו במילון המונחים שכולנו מכירים ולקטגוריה זו נכנסים זבובים, יתושים ועוד מעופפים לא רצויים כמו דבורים וצרעות שגם יכולים להיות מסוכנים ולהפחיד את הילדים. כשיש רצון למנוע מהם להיכנס תמיד יש דילמה האם לפתוח חלון וליהנות מאוויר צח אך גם מהפתעה של אחד מהם או לסגור את החלון וכך גם להרגיש איך האווירה ממשיכה להיות חנוקה. אמנם לרובנו כבר יש רשתות שמונעות את הכניסה של החרקים הללו אך הם מסתירים את הנוף ויש שיגידו גם מכערים את הבית ולכן רשתות גלילה הרבה יותר שימושיות ונוחות.



מהי רשת גלילה?
רשת גלילה היא למעשה רשת שאמורה למנוע כניסה חרקים אך במקום להיות על מסילה אופקית היא אנכית. בצורה כזו אפשר ליהנות מרשת שתגן עלינו מפני אותם מעופים מעוררי פאניקה שיכולים גם לעקוץ אותנו למרר את חיינו בלילות ומצד שני אפשר ליהנות מחלון פתוח לחלוטין כשזו לא עונת היתושים ואנו רוצים להביט בנוף בצורה מלאה. בצורה כזו אפשר ליהנות מחלון שדרכו כל האור עובר בלי שיש רשת אפורה ומכוערת שתמיד תקועה שם בלי יכולת להזיז אותה. רשתות הגלילה גם הרבה יותר  נוחות וכך כל מה שצריך לעשות כדי למנוע כניסת חרקים זה למשוך אותה מעט.
איך עובדות רשתות גלילה?
·         רשתות הגלילה מותאמות לכל חלון בצורה ייחודית בדיוק של מילימטרים. ראשית, יש להתקין את המסילות בצדדים וכך אפשר לדעת בדיוק כמה ארוכה ורחבה צריכה להיות הרשת. לאחר מכן מתקינים את התיבה שבה תהיה הקשת כאשר היא מגולגלת, כאשר ההתקנה מתבצעת בחלק העליון של החלון. אחרי שמתקינים את המסילות וכאשר תיבת הרשת פתוחה, ממקמים בה את גליל הרשת ומותחים אותו מחוץ לתיבה ורק אז סוגרים אותה.
·         אחרי שהתיבה סגורה והרשת מבצבצת בחוץ, כאשר כל המנגנון מקובע לקיר בצורה חזקה ובטוחה. מכניסים את הרשת למסילות וסוגרים אותן בצורה כזו שהיא תהיה מעוגנת. בחלק התחתון של המסילות ובפיזור במקומות אסטרטגיים אחרים, שפעמים רבות גם נותרים עם יכולת שינוי של הלקוח לפי מה שהוא רוצה, ממוקמים מעצורים, שידועים בשמם סטופרים. הסטופרים האלו אמורים לעצור את הרשת ולקבע אותה כך שאפשר להוריד את הרשת עד לגובה הרצוי, כאשר תמיד יהיו סטופרים בחלק הכי תחתון שלה לסגירה מלאה.
רשתות שמתאימות לכל חלון
רשתות גלילה יכולות להתאים לכל חלון והם מגיעות בגדלים שונים. כדי לבצע התאמה מירבית לכל סוגי החלונות וכל החדרים בבית ובעסק יש רשתות במגוון של צבעים כך שאם נמאס לכם מהצבע האפור של הרשתות הרגילות, תוכלו לחפש גוון אחר שיהיה מחמיא יותר בהתאם למקום בו הרשת צריכה להיות. הרשתות עמידות ואמינות ומשתלבות נהדר עם כל סוגי החלונות.
from manzerrami.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדרך הקלה ביותר להתקנת חלונות אלומיניום

הטרנדים החמים של חלונות מעוצבים